03-7441123

עיריית אשקלון דרושים

מי שמבקר במוסדות עירוניים, רשויות מקומיות או מוסדות אחרים, יכול למצוא שם לא פעם עובדים מבוגרים אשר יש להם וותק של עשרות שנים במקום. במקרים רבים מדובר על עובדים שהחלו לעבוד במקום מיד עם שחרורם מהצבא, והם החליטו להמשיך ולעבוד במקום כל חייהם הבוגרים עד הפנסיה. 

כך למשל, מי שמגיע לעיריית אשקלון יכול למצוא שם לא מעט עובדים ותיקים לצד עובדים צעירים אשר מכהנים בתפקידים שונים ויש להם משרות מגוונות. בעוד העובדים הוותיקים נהנים מהזכויות שהם צברו במהלך השנים והם סופרים את ימיהם לקראת הפרישה, הרי שהעובדים הצעירים עושים את צעדיהם הראשונים במקום ומתחילים לצבור וותק אשר מעניק להם זכויות שונות. 

גם היום, רבים בוחרים להתקבל לעבודה במקומות כמו עיריית אשקלון וזו אכן מגייסת מעת לעת עובדים לתפקידים שונים. הם עושים זאת על פי הצורך, בהתאם לשינויים שחלים בסוג ומספר העובדים וכן אם יש צורך לאייש תפקידים חדשים. עיריית אשקלון, בדומה לרשויות אחרות בארץ, מגייסת עובדים הן תחת מכרזים והן באופן ישיר. 

קצת על עיריית אשקלון?

אשקלון, כידוע, היא עיר במישור החוף הדרומי, העיר השלישית בגודלה בדרום, והעיר ה-12 מבחינת האוכלוסייה שלה בישראל. זו עיר חוף אשר מושכרת אליה תיירים רבים הן מהארץ והן ממקומות שונים בעולם. 

עיריית אשקלון בדומה לרשויות מקומיות אחרות, אחראית לספק את כל הצרכים הרלוונטיים לתושבי העיר וכן למי שעובד בה. דוגמה, תשתית, חינוך, ניקיון, אבטחה, רווחה ועוד. העיירה מעסיקה עובדים מקומיים אשר עובדים ברשות וכן מעסיקה עובדים דרך מיקור חוץ, קרי דרך חברות חיצוניות אשר מבצעות עבורה עבודות שונות. 

עיריית אשקלון מספקת לעובדים שלה מגוון רחב של תנאים ייחודים, זאת על פי הוותק של העובדים וכמובן על פי סוג התפקיד שהוא מבצע. חלק מהתפקידים הם ברי בחירה, כלומר מדובר על אנשים שנבחרים על ידי הציבור (קואליציה ואופוזיציה), אחרים נבחרים על ידי נבחרי הציבור כמשרות אמון, ומעבר לכך, יש מי שמתמנה לתפקידים מסוימים על פי מכרז ויש מי שמתמנה על פי הגשת מועמדות כמו בכל משרה אחרת במשק. 

איך אפשר להתקבל לעבודה בעיריית אשקלון?

כאמור, חלק גדול מהמשרות מחויבות כאמור במכרז. זאת על פי חוקי מדינת ישראל. המכרז קובע בדיוק מה הם התנאים הנדרשים בשביל לקבל את המשרה. כמובן שלכל תפקיד יש דרישות אחרות, בין אם בהקשר של דרישות המתייחסות לסוג הלימודים והתואר של המועמד לתפקיד ובין אם בהקשר של ניסיון והכשרה בתחום.

מעבר לכך, ישנם תפקידים אליהם אפשר להתקבל על ידי הגשת מועמדות בצורה רגילה. עיריית אשקלון מפרסמת מעת לעת מודעות דרושים, בין אם זה באתרי האינטרנט ובין אם זה ברשתות חברתיות ובמקומות אחרים. המודעות פונות לכולם, גברים ונשים כאחד, וכל מי שנמצא מתאים יכול להתקבל. ברוב המקרים, בדומה לרשויות אחרות, דרישת הבסיס היא מגורים באשקלון. 

חשוב לומר, בניגוד לחברות פרטיות, אזי שברשויות מקומיות על פניו אנשים לא אמורים להתקבל למקום עבודה על בסיס היכרות וחברות עם עובדים אחרים. יחד עם זאת, אנחנו יודעים שקיימים מצבים כאלה. לכן, אם מכירים עובדים בעיריית אשקלון אפשר להיעזר בהם בשביל למצוא משרה מתאימה. 

חשוב לציין, ישנם סוגים שונים של משרות בעירייה, החל ממשרות ביצועיות, פקידותיות, מנהלתיות, וכן משרות של עובדי שטח (עובדי ניקיון, מאבטחים וכדומה). 

מדוע משתלם לעבוד בעיריית אשקלון?

ישנם סיבות שונות מדוע משתלם לעבוד בעיריית אשקלון. בראש ובראשונה בגלל העובדה שמדובר במקום עבודה בטוח ומסודר. להבדיל מחברות פרטיות, עיריית אשקלון לא תיסגר ותיעלם, היא גם מחויבת לספק תנאים מסוימים לעובדים, בין אם מדובר על תנאי שכר ובין אם מדובר על תנאים סוציאליים. לכן, כל מי שמבקש לעבוד בעירייה, יכול להיות רגוע שהוא יקבל את כל התנאים שמגיעים לו ואף יותר. 

כאמור, ככל שעובדים יותר זמן בעירייה, כך גדל הוותק, מה שמבטיח במקרים רבים תנאים סוציאליים טובים יותר, תנאי פרישה טובים יותר ועוד. אין ספק שמדובר במקום שיכול לייצר ביטחון כלכלי ארוך טווח, ויחד עם זאת שמדובר במקום עבודה יציב, אז סביר להניח שעובדים ותיקים יכולים להבטיח את העתיד הכלכלי שלהם ואולי אפילו של ילדיהם 

jobzone

מחפשים עבודה? זקוקים לייעוץ מקצועי או לטיפים נוספים?

השאירו פרטים ונציגנו המנוסים והאדיבים יחזרו אליכם תוך זמן קצר.