03-7441123

דרושים נהגים עד 12 טון בצפון

ההגדרה של נהג עד 12 טון בצפון היא מאוד ברורה. מדובר על נהג משאית, המחזיק כמובן ברישיון לנהוג בסוג רכב כזה. הוא אמור להיות מסוגל לנייד דברים על פי דרישה, ממקום למקום בכל אזור הצפון. בדרך כלל הכוונה מאזור נתניה צפונה, כולל כמובן אזור רמת הגולן, טבריה, וכן אזור קרית שמונה, נהריה.
מסעית מעל 12 טון

ארצות הברית, נהגי משאיות הם כמעט מוסד. כל מי שביקר במדינה אי פעם, זכה לראות משאיות ענק נעות על הכבישים מאזור לאזור, לעיתים במשך שעות ארוכות, ימים ולילות, בשביל להעביר ציוד, מכשירים, רהיטים או כל דבר אחר. 

ישראל אומנם מדינה קטנה, אך גם כאן יש תפקיד חשוב לנהגי משאיות ובפרט לנהגים עד 12 טון אשר מעבירים ציוד וחפצים ממקום למקום, בין אם זה בכל הארץ ובין אם זה ספציפית באזור הצפון. זו אחת הסיבות, מדוע אנחנו יכולים לראות עלייה ניכרת בדרישה לנהגים עד 12 טון בצפון במהלך השנים. באופן טבעי, ככל שהכלכלה מתקדמת ומשתפרת, כך יש צורך ביותר נהגים שיעבירו פריטים שונים ממקום אחד לשני. 

צריך לומר, העלייה בביקוש לנהגים עד 12 טון בצפון ובכלל איננה נובעת אך ורק מהעובדה שהכלכלה הישראלית השתפרה, נפתחו יותר חברות ונעשים יותר עסקאות שמחייבות הובלה וניוד. סיבה נוספת ומשמעותית, היא עצם העובדה שהיום יש יותר אנשים שמבצעים הזמנות דרך הטלפון או באינטרנט. מאחר והרבה מאוד מהמסחר נעשה אונליין, אזי שאותם משווקים צריכים לספק מוצרים שונים באמצעות משאיות אל הלקוחות, בין אם מדובר בלקוח פרטי או עסקי.

מה זה אומר להיות נהג עד 12 טון בצפון?


ההגדרה של נהג עד 12 טון בצפון היא מאוד ברורה. מדובר על נהג משאית, המחזיק כמובן ברישיון לנהוג בסוג רכב כזה. הוא אמור להיות מסוגל לנייד דברים על פי דרישה, ממקום למקום בכל אזור הצפון. בדרך כלל הכוונה מאזור נתניה צפונה, כולל כמובן אזור רמת הגולן, טבריה, וכן אזור קרית שמונה, נהריה. 

נהג עד 12 טון בצפון, יכול להיות מועסק בתור עצמאי, פרילנס. כלומר לבצע עבודות על פי הזמנה מחברות שונות, וכן הוא יכול להיות שכיר בחברות אשר מעסיקות נהגים לצורך כזה או אחר. במידה והוא עצמאי, אזי שבאופן טבעי עליו להחזיק את המשאית בעצמו, אם הוא שכיר, סביר להניח שהמשאית תהיה שייכת לחברה ולא תהיה בבעלותו. 

בשביל להיות נהג 12 טון בצפון ובכלל, יש צורך במספר תכונות אופי הכרחיות. בראש ובראשונה, צריך להיות מאוד זהיר בכביש, לכן רוב החברות יעדיפו לשכור נהגים שאין שום בעיה בהיסטוריית הנהיגה שלהם. חשוב גם לומר, אם הנהג מבצע עבירה, הרי שעל פי חוזה העבודה במקרים רבים, הוא זה שאמור לשאת בקנס והחברה אף יכולה לפטר אותו בגלל זה. 

מעבר לזהירות, על הנהג להיות אמין, שירותי, דיסקרטי, הוא אמור להיות לא רק נהג אלא גם לספק שירות הן לחברה והן לאנשים מולם היא פועלת. לכן החברות מקפידות לא רק לבחור נהגים ברמה טובה מבחינה נהיגה, אלא גם בכל מה שקשור להיבטים של שירות. 

נקודה נוספת, צריך לקחת בחשבון שנהגים, בוודאי נהגי משאיות, מבלים הרבה שעות על הכביש, לעיתים הם מתחילים את העבודה בשעות הלילה ומסיימים אותה בשעות הערב המוקדמות. צריך להיות מסוגל לכך מבחינה אישית, מבחינה משפחתית ומבחינות אחרות. כמובן שזה דורש מהם משנה זהירות. 

נקודה אחרונה שנציין היא, נהגי 12 טון הרבה פעמים צריכים לא רק לשמש בתור נהגים אלא מעבר לכך. אם מדובר באלמנטים מסוימים שמחייבים זאת, אז עליהם גם להיות מסוגלים להוביל את הפריטים אל המבנה, כמו כן הם מסוגלים להרכיב את הפריטים, להסביר איך משתמשים בהם ועוד. לכן חברות אשר מבקשות להעסיק נהגים, בוחנים גם יכולות נוספות שלהם. 

מדוע משתלם להיות נהג 12 טון?

על פניו, מדובר בעבודה מאוד קשה. צריך לבלות שעות ארוכות על הכביש, צריך להיות זהיר מאוד, להיות מסוגל להעביר חפצים ופריטים שונים ממקום למקום ועוד. אך מדובר בעבודה מאוד ייחודית, מעניינת ושונה. 

ראשית, העבודה לוקחת את הנהגים אל מקומות שונים. גם אם מדובר אך ורק באזור הצפון, עדיין מדובר על מקומות אליהם ייתכן מאוד והם לא יגיעו בעצמם, לבד. זה אומר שהם גם יפגשו הרבה מאוד אנשים. זו עבודה דינמית, לא סטטית. לא מבלים כל היום במשרד אלא בדרכים. 

שנית, זו עבודה משתלמת מאחר והיא מאוד מגוונת והאפשרויות הן רבות. אפשר להיות נהג משאית אצל חברות שונות וליהנות מתנאים אטרקטיביים, שכר או סוציאליים. 

 

jobzone

מחפשים עבודה? זקוקים לייעוץ מקצועי או לטיפים נוספים?

השאירו פרטים ונציגנו המנוסים והאדיבים יחזרו אליכם תוך זמן קצר.